Strony
- Bezpłatna konsultacja prawna
- Blog
- Cennik usług prawnych
- Home
- Kontakt
- Mapa strony
- Polityka Prywatności
- Publikacje
- Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w postaci porad prawnych online
- Specjalizacja
- Prawo nowych technologii
- E-commerce
- Obsługa prawna start-upów
- Prawo gospodarcze
- Ochrona danych osobowych
- Prawo zobowiązań
- Prawo i postępowanie administracyjne
- Negocjacje biznesowe, prawne, szkolenia oraz ugody
- Oferta dla klientów chcących rozpocząć działalność gospodarczą — doradztwo biznesowe i zawodowe
- Prawo pracy
- Prawo kosmetyczne
- Umów się na e-spotkanie
- Zespół
- Category: Porady prawne
- Czy możesz oznaczać napisem „Made in …” swoje kosmetyki?
- Importer z rozporządzenia GPSR nr 2023/988 – obowiązki, najczęstsze pytania Klientów
- Jak wdrożyć na platformach typu Amazon Rozporządzenie GPSR nr 2023/988)?
- Producent z rozporządzenia GPSR nr 2023/988 – obowiązki, najczęstsze pytania Klientów
- Ustawa o ochronie sygnalistów: czy musisz posiadać Regulamin zgłoszeń wewnętrznych?
- AI Act – od informacji ogólnych do systemów wysokiego ryzyka
- Nowe uprawnienia PIP: Czy zmiana B2B i umów zlecenie na umowy o pracę stanie się faktem?
- Dyrektywa w sprawie poprawy równowagi płci, czyli zmiany w zarządach i radach nadzorczych spółek giełdowych – czy wiesz, jak się przygotować?
- Jak bezpiecznie sprzedać markę kosmetyczną?
- Sprawozdanie finansowe (i czynny żal) – jak sporządzić, zatwierdzić i wysłać do eKRS zgodnie z prawem
- Ochrona sygnalistów już od 25.09.2024 r. – czy masz potrzebne dokumenty?
- AI ACT – unijne rozporządzenie w sprawie tzw. sztucznej inteligencji
- Wakacje od ZUS dla mikroprzedsiębiorców już od grudnia 2024
- Dyrektywa EAA – nowe wymagania dla eCommerce już za rok
- VAT 8% nie obejmuje wszystkich usług kosmetycznych (usług beauty)
- Rozporządzenie GPSR – General Product Safety Regulation – nowe wytyczne bezpieczeństwa produktów od grudnia 2024 r.
- Dane osobowe w orzecznictwie TSUE: identyfikacja pośrednia i reklama śledząca
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych – RODO w praktyce
- Jak sprzedawać produkty „not for sale”, zgodnie z prawem?
- Czy mogę świadczyć usługi w działalności nierejestrowanej? Działalność nierejestrowana a składki ZUS
- Q&A Legalny Biznes Online #1
- Marketingowa baza danych zgodnie z prawem – legalny mailing/ calling sprzedażowy
- Jak skutecznie wdrożyć RODO w sklepie internetowym?
- Jak ochronić dane osobowe? Co poza polityką prywatności? Newsletter, zgody marketingowe i inne tajemnice
- Prawne kwestie dropshippingu
- Estoński CIT — dla kogo, kiedy, jak skorzystać?
- Jak założyć sklep internetowy — od czego zacząć? Prawne i podatkowe zasady sprzedaży w e-commerce w 2023 r.
- Gabinet kosmetologiczny — jak zacząć? Prawne aspekty działalności
- Market place — co to, jakie przepisy to regulują, jak zacząć?
- Konsekwencje prawne nieposiadania kasy fiskalnej podczas świadczenia usług kosmetologicznych, czy fryzjerskich w ramach działalności niezarejestrowanej
- Zasiłek i urlop macierzyński na umowie zlecenie/o świadczenie usług
- Dlaczego istotne jest posiadanie odpowiedniej dokumentacji prawnej w sklepie internetowym?
- Jakie dane osobowe podawać w umowie o dzieło?
- Informacja o wpływie na zdrowie w reklamie suplementu diety — czy można taką zamieścić? I czym są „Oświadczenia żywieniowe” i „Oświadczenia zdrowotne”?
- Jak reklamować suplementy? Zasady dotyczące reklamy suplementów diety
- Reklama wyrobów medycznych – co zrobić, aby była zgodna z prawem?
- Co zrobić, gdy klient nie płaci? Poradnik dla przedsiębiorców
- Obowiązki dystrybutorów w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych (dalej określanym rozporządzeniem kosmetycznym)
- Obowiązki osób odpowiedzialnych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych (dalej określanym rozporządzeniem kosmetycznym)
- Prawo kosmetyczne — podstawowe pojęcia
- Działalność nierejestrowana — czym jest i kto może z niej skorzystać?
- Rola i wartość umowy o zachowaniu poufności (NDA)
- Polityka prywatności i cookies zgodne z RODO – jak je napisać?
- Działalność gospodarcza a macierzyństwo — co warto wiedzieć jako przedsiębiorca?
- Urlop macierzyński, zasiłek i L4 w trakcie ciąży — co warto wiedzieć jako przyszła mama?
- Umowa o pracę a umowa zlecenia — czy pracodawca i zleceniodawca płacą takie same składki?
- Rola i uprawnienia prokurenta w spółce — co warto wiedzieć?
- Czy zdolność kredytowa jest zależna od rodzaju umowy?
- Czy przedsiębiorca może odmówić wykonania usługi?
- Jednoosobowa działalność gospodarcza — o czym powinieneś pamiętać na start?
- Spółka komandytowo – akcyjna – charakterystyka
- Spółka cywilna – charakterystyka
- Spółka komandytowa – najważniejsze informacje, które powinieneś znać wybierając tę formę prowadzenia działalności gospodarczej
- Spółka partnerska – co powinieneś o niej wiedzieć?
- Spółka akcyjna – charakterystyka
- Spółka jawna – charakterystyka
- Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (sp. z o.o.) – charakterystyka
- Działalność gospodarcza – plusy i minusy
- Jak założyć działalność gospodarczą?
- Umowa o świadczenie usług – charakterystyka
- Wizerunek osoby w Internecie — co wolno, czego nie wolno?
- Prawa konsumenta oraz kiedy tożsame uprawnienia przysługują przedsiębiorcy?
- Umowa z influencerem – co powinna zawierać i na co uważać?
- E-commerce – jak zacząć? Prawny przewodnik
- Start-up – czym jest i jak go założyć?
- Umowa o dzieło – zalety i wady
- Category: Publikacje
- Category: Wystąpienia
Wpisy
- Category: Porady prawne
- Czy możesz oznaczać napisem „Made in …” swoje kosmetyki?
- Importer z rozporządzenia GPSR nr 2023/988 – obowiązki, najczęstsze pytania Klientów
- Jak wdrożyć na platformach typu Amazon Rozporządzenie GPSR nr 2023/988)?
- Producent z rozporządzenia GPSR nr 2023/988 – obowiązki, najczęstsze pytania Klientów
- Ustawa o ochronie sygnalistów: czy musisz posiadać Regulamin zgłoszeń wewnętrznych?
- AI Act – od informacji ogólnych do systemów wysokiego ryzyka
- Nowe uprawnienia PIP: Czy zmiana B2B i umów zlecenie na umowy o pracę stanie się faktem?
- Dyrektywa w sprawie poprawy równowagi płci, czyli zmiany w zarządach i radach nadzorczych spółek giełdowych – czy wiesz, jak się przygotować?
- Jak bezpiecznie sprzedać markę kosmetyczną?
- Sprawozdanie finansowe (i czynny żal) – jak sporządzić, zatwierdzić i wysłać do eKRS zgodnie z prawem
- Ochrona sygnalistów już od 25.09.2024 r. – czy masz potrzebne dokumenty?
- AI ACT – unijne rozporządzenie w sprawie tzw. sztucznej inteligencji
- Wakacje od ZUS dla mikroprzedsiębiorców już od grudnia 2024
- Dyrektywa EAA – nowe wymagania dla eCommerce już za rok
- VAT 8% nie obejmuje wszystkich usług kosmetycznych (usług beauty)
- Rozporządzenie GPSR – General Product Safety Regulation – nowe wytyczne bezpieczeństwa produktów od grudnia 2024 r.
- Dane osobowe w orzecznictwie TSUE: identyfikacja pośrednia i reklama śledząca
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych – RODO w praktyce
- Jak sprzedawać produkty „not for sale”, zgodnie z prawem?
- Czy mogę świadczyć usługi w działalności nierejestrowanej? Działalność nierejestrowana a składki ZUS
- Q&A Legalny Biznes Online #1
- Marketingowa baza danych zgodnie z prawem – legalny mailing/ calling sprzedażowy
- Jak skutecznie wdrożyć RODO w sklepie internetowym?
- Jak ochronić dane osobowe? Co poza polityką prywatności? Newsletter, zgody marketingowe i inne tajemnice
- Prawne kwestie dropshippingu
- Estoński CIT — dla kogo, kiedy, jak skorzystać?
- Jak założyć sklep internetowy — od czego zacząć? Prawne i podatkowe zasady sprzedaży w e-commerce w 2023 r.
- Gabinet kosmetologiczny — jak zacząć? Prawne aspekty działalności
- Market place — co to, jakie przepisy to regulują, jak zacząć?
- Konsekwencje prawne nieposiadania kasy fiskalnej podczas świadczenia usług kosmetologicznych, czy fryzjerskich w ramach działalności niezarejestrowanej
- Zasiłek i urlop macierzyński na umowie zlecenie/o świadczenie usług
- Dlaczego istotne jest posiadanie odpowiedniej dokumentacji prawnej w sklepie internetowym?
- Jakie dane osobowe podawać w umowie o dzieło?
- Informacja o wpływie na zdrowie w reklamie suplementu diety — czy można taką zamieścić? I czym są „Oświadczenia żywieniowe” i „Oświadczenia zdrowotne”?
- Jak reklamować suplementy? Zasady dotyczące reklamy suplementów diety
- Reklama wyrobów medycznych – co zrobić, aby była zgodna z prawem?
- Co zrobić, gdy klient nie płaci? Poradnik dla przedsiębiorców
- Obowiązki dystrybutorów w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych (dalej określanym rozporządzeniem kosmetycznym)
- Obowiązki osób odpowiedzialnych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych (dalej określanym rozporządzeniem kosmetycznym)
- Prawo kosmetyczne — podstawowe pojęcia
- Działalność nierejestrowana — czym jest i kto może z niej skorzystać?
- Rola i wartość umowy o zachowaniu poufności (NDA)
- Polityka prywatności i cookies zgodne z RODO – jak je napisać?
- Działalność gospodarcza a macierzyństwo — co warto wiedzieć jako przedsiębiorca?
- Urlop macierzyński, zasiłek i L4 w trakcie ciąży — co warto wiedzieć jako przyszła mama?
- Umowa o pracę a umowa zlecenia — czy pracodawca i zleceniodawca płacą takie same składki?
- Rola i uprawnienia prokurenta w spółce — co warto wiedzieć?
- Czy zdolność kredytowa jest zależna od rodzaju umowy?
- Czy przedsiębiorca może odmówić wykonania usługi?
- Jednoosobowa działalność gospodarcza — o czym powinieneś pamiętać na start?
- Spółka komandytowo – akcyjna – charakterystyka
- Spółka cywilna – charakterystyka
- Spółka komandytowa – najważniejsze informacje, które powinieneś znać wybierając tę formę prowadzenia działalności gospodarczej
- Spółka partnerska – co powinieneś o niej wiedzieć?
- Spółka akcyjna – charakterystyka
- Spółka jawna – charakterystyka
- Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (sp. z o.o.) – charakterystyka
- Działalność gospodarcza – plusy i minusy
- Jak założyć działalność gospodarczą?
- Umowa o świadczenie usług – charakterystyka
- Wizerunek osoby w Internecie — co wolno, czego nie wolno?
- Prawa konsumenta oraz kiedy tożsame uprawnienia przysługują przedsiębiorcy?
- Umowa z influencerem – co powinna zawierać i na co uważać?
- E-commerce – jak zacząć? Prawny przewodnik
- Start-up – czym jest i jak go założyć?
- Umowa o dzieło – zalety i wady
- Category: Publikacje
- Category: Wystąpienia